$ USERNAM E $ | RSS            
  
Главная Мой профиль Выход Вход                                                                                                                                                                                                 

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 86
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Моя класна кімната

     Загальновідомо, що науковою лабораторією для вчителя є кабінет, адже це - його друга домівка. Саме тут відбувається підготовка до уроків, народжуються нові думки та ідеї, проводяться заняття та різноманітні заходи.

                                     (Зі сторінок журналу "Історія України" (Видавництво "Шкільний світ"))

 

      Класна кімната - це приміщення, де діти проводять багато часу. Вона повинна мати не тільки привабливий дизайн, а й вміщати в себе корисну інформацію.

  Першою умовою оформлення будь-якого класу, на мою думку, є наявність живих кімнатних квітів. Це вчить дітей любити живу природу, до того ж, квіти очищають класну кімнату від вуглекислого газу і надають їй красу.

 

       1.  Куточок природи

                     

Мої учні люблять з захопленням дивитися на квіти, що ростуть узимку в кімнаті, а в інші пори року на квітниках або грядках.

        Спостерігаючи рослини у куточку живої природи, діти набувають навичок і вмінь розпізнавати  їх  за розмірами, формою листків, а також у них розвивається любов до   рослин.

  Як правило, постійні рослини відіграють велику роль в ознайомленні дітей з природою. Але дітям ще більше цікаво, коли в куточку живої природи нові, різноманітні представники рослинного світу, що оточують нас.

            Я на початку зими відломлювала гілочку яблуні, і ставила в класі на підвіконні. При спостереженні, діти помічали, що на гілочках не проростають листочки і не розвиваються плодові листкові бруньки. Це свідчить про те, що в першій половині зими всі дерева перебувають в абсолютному спокої.

  Зрізала кілька гілочок у лютому і ставила в пляшку з водою поряд з тими, що зрізала на початку зими, спостерігали, як вони почали розвиватися.

  Отже, для ознайомлення дітей з природою я використовую не тільки постійні рослини куточка живої природи, а й змінний матеріал.

  Усім рослинам потрібне не тільки світло й тепло, ай свіже повітря, яке надходить звичайно до кімнати при провітрюванні. Багато рослин повертаються до світла і стають кривими. Щоб цього уникнути, ми горщики з квітами, через деякий час повертаємо іншим боком до світла.

  Одним з найвідповідальнішим процесів при догляді за кімнатними квітами є поливання. Я вчу дітей правильно поливати квіти, бо це дуже важливо. Мої учні знають, що рослини потребують доброго догляду. Коли на листочках буде багато пилу, то квіточка не ростиме, тому своєчасно треба витирати пил.

  При догляді за кімнатними рослинами, діти помітили, що коли на квітку попадає мало світла, то рослина починає тягнутися до нього, на ній маленькі листочки і довгі бліді стебла. Такі рослини ми ставимо ближче до світла, вони швидше уражаються борошнистою росою – утворюється білий наліт на листках і молодих пагонах. Уражені рослини оприскуємо розчином соди і мила.

  Діти дуже люблять доглядати за рослинами.

               

2. Стенд «Наші роботи»

                              

    Цей стенд я створила для того, щоб діти вчилися аналізувати не лише свої роботи, а й роботи однокласників

  Тут проходять виставки  найкращих учнівських зошитів, а також підсумок робіт з трудового навчання та образотворчого мистецтва. На мою думку, коли діти роздивляються роботи на стенді, в них розвиваються такі почуття як спостережливість, замилування роботами один одного. Готові вироби діти обговорюють, оцінюють.

 

 

3. Календар природи

Сонячне тепло і світло нерівномірно розподіляється на поверхні землі, що і є основною причиною змін сезонних явищ у природі. Сезонні явища в природі дають багато вражень для дорослих  і особливо для дітей. Іх дуже радує чудова весна з її запашними квітами, чарівною зеленню. Весна змінюється сонячним і теплим літом. Луки, поля й ліси вкриваються різнобарвними квітами. У садах і парках цвітуть липи. На зміну чудовому літу приходить багата осінь  з величезною кількістю фруктів та овочів. На зміну осені приходить білосніжна зима. Усе це тішить малят. Всяка пора року впливає на розвиток дітей, збуджує їх спостережливість і допитливість. Свою спостережливість діти відображають у календарі природи, який є у нашому класі.

  Діти з задоволенням слідкують за погодою на дворі й відмічають її в своєму календарі.

4. Державні символи

Свої державні символи люди повинні шанувати й берегти.

Вірш П. Чубинського, покладений на музику М. Вербицького, став державним гімном України, бо в ньому прославляється наша держава, її сила та могутність.

Український прапор – це символ пшениці в степах під блакитною аркою неба, який уособлює споконвічне прагнення народу до миру, праці, краси та багатства рідної землі.

Тризуб - герб України. В самому символі зашифровано слово «Воля», тобто - свобода.

                                        5. Класний куточок

      

  На цьому стенді є такі рубрики: розклад уроків,розклад дзвінків, список учнів ( обов'язково вказую прізвище, ім'я та побатькові дітей, а також число, місяць та рік їх народження), правила поведінки в школі, наші доручення.

 Оформляю і оновлюю класний куточок разом зі своїми учнями, так підтримується інтерес дітей до життя і змін у класі. Це розвиває почуття відповідальності і самостійності у дітей.

Господар сайту
Вхід на сайт
Пошук
Доброго часу доби
календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Корисні посилання

Освітній проект «На Урок»

«Методичний портал»


Copyright MyCorp © 2024