Моя мета – довести, що гра в початковій ланці є засобом пізнання навколишнього світу і себе в ньому, усвідомлення дітьми мети своєї діяльності, опредмечування абстрактних понять, розвитку творчої уяви та здібностей, встановлення людяних взаємин. За роки своєї роботи в початкових класах я переконалася, що тільки гра дає змогу легко привернути увагу дітей і тривалий час підтримувати в них інтерес до важливих і складних предметів, властивостей і явищ, на яких у звичайних умовах зосередити увагу всіх учнів не завжди вдається. Але якщо спочатку учень зацікавлюється лише грою, то дуже швидко його починає цікавити навча-льний матеріал, пов'язаний з нею. У дитини виникає потре-ба вивчити, зрозуміти, запам'ятати. Крім того, в ігровій діяльності освітня, розвиваюча й виховна функція діють у тісному взаємозв’язку. Гра як метод навчання організовує, розвиває учнів, розширює їхні пізнавальні можливості,виховує особистість.